My Life............sharing is caring!

Tuesday, August 14, 2007

Hidup Bermusim di Cosmo.........

Hmm....sekarang ni kat cosmo tengah musim interview ngan pegi test yang gomen provide....[macam musim buah lak..huhuhuh....].....memasing ngan hal memasing..ada yang gi interview KPLI...pehtu aku tgk study bagai nak gila....menghafal beb, takuutttt. Tahun ni cam ramai plak dapat interview KPLI ni. Kalau tahun2 sebelumnya susah nak dapat, ntah nape tahun ni cam seme org ada rezeki, bagusla Alhamdulillah....minggu depan ramai2 nak gi test SPA lak.....bersepah2 tempat examnya...huhuhuhu

Cam aku kene kat Kolej Yayasan Melaka, memula ingat kene gi sesorang, takde kawan, then dapat tahu olin pun kene tpt yang sama...selamat....fuhhhhhh...ada gak aku kawan. Kalau laki aku ada mmg dah suh cuti dan temankan; tapi apa kan daya kan...[lonely...i mrs. lonely....(baca ikut rentak lagu ye, tq)...huhuhuh]

Lama tuh nak exam dari pagi sampai petang..sure muntah2 la jawabnya.....tapi rasanya part maths yang tak sempat nak jawab..tak cukup masa beb......tapi aku minat bab tu....suker aku menjawabnya.....

Minggu depan gak bebudak peksa final....argghhhh.....yang aku geram postpone ajek tarikhnya.....grrrrr.....nak buat final 3 ari..mana cukup...sempat ke nak abiskan..sure ada yang clash. Entahla....bengong gak aku memikirkan..lantaklaaaa.....

Translation aku ni bila la nak siap.....huhuhu....baru siap satu bab..mmg bercinta nak mengerjakan bende alah ni..tension tul....haruu........


0 Comments:

Post a Comment

<< Home