My Life............sharing is caring!

Wednesday, July 25, 2007

Selebet sangat ke aku ni......?

Iye ke?.....lately ni semua org tegur perubahan aku.....comotla..selekeh laaa....pucat laaaa......tak pakai mekap laaa.....apa lagi...semua ada laaa.....ketara sangat yek.......

Aku ni bukan apa kalau penat sangat nampak kat muka tuh...kebetulan aku ni demam, tak sihat tu yang terserlah semua tuh......heheheh.....apa pun tima kasih pada yang prihatin tuh, aku pun perasan lately ni aku dah kurang nak bercakap tak kisah la dalam kelas ke, kat opis ke, kat umah ke....sama jek.....

Nak kata pasal hubby aku tu tak gak laaa, tapi maybe dalam beberapa minggu ni aku banyak terima, lihat, dengar berita2 yang banyak menginsafkan diri nih.......kalau nak disenaraikan antaranya ada dah posting pun sebelum nih....entahlaaa...nape leh jadik gini.....

Agaknya dah bosan dgn cara lama, nak tukar style baru la kot...huhuhu......


0 Comments:

Post a Comment

<< Home