My Life............sharing is caring!

Tuesday, July 24, 2007

Dulu K310i, Sekarang K750i.....




Alamak....aku telah memungkiri janji ngan hubby....nak tau sebab apa...heheh...dulu masa beli tepon SE K310i tu aku kata lepas ni dah taknak beli henpon lain. Guna la henpon tu sampai titisan terakhir, tapi tiba2 hati ni tergerak nak tukar henpon lain plak.....
Ada sebab nape aku nak tukar henpon nih:

1. henpon lama tu memori sikit, bila dah amik gambar bebudak ni mula la..cam berat jek...nak amik gambar lagi pun takleh, tu yang cari henpon yang ok sket..yang ada memory card..huhuh....kamera yang ok sket.....bila nak amik video tu bolehla lama sket......hahahahahah.....

2. nak dengar lagu pun cam terhad jek...kat henpon lama leh masuk lagu , tapi bila masuk satu lagu jek dah penuh memori nya....hehheheh...

3. nak cari gak henpon yang ada ciri2 cam radio ke...apa ke...

4. henpon lama tu cuma ada infrared, pastu boleh plak bende alah yang transfer ke PC tu rosak ...sabo jek..hampeh tul....tu yang nak cari henpon yang ada bluetooth pulak...senang kan...

5. sebab yang terakhir ni lagi menguatkan sebab aku nak tukar..hehehe......umah mertua aku line tepon dah potong...malas mak mertua aku kata nak pakai line ni..menyusahkan..dahla kene bayar yuran mahal pastu line pulak cam tak betul ajek...tu yang dia terminate tu..mak mertua aku ada henpon tapi bapak mertua aku plak takde henpon..kan ke susah tu...tu yang aku cakap ngan hubby takpe....henpon aku, hubby pakai and henpon hubby bagi abah pakai...heheh.....aku apa lagi beli baru laaaa.......yaaaaaahhhhhhhhoooooooooo.........

Fuhhh...dah banyak reason aku bagi ni.....agak2 uols konkrit tak aku tukar ke henpon yang lain....yang lebih canggih sikit dari yang lama...huhuhuhu...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home