My Life............sharing is caring!

Wednesday, May 30, 2007

Aku hangin satu badan ni....

Geramnya akuuuu...ada makhluk Allah yang kurang ajar ni haa....memang aku hangin tahap power rangers ni....sakit ati tak terkira..abis dah aku hempas meja ni haaaa................kekawan lain pun dah senyap semacam jek tgk aku...[sorila kekawan ek..angin pus..pus..pus..datang :D]


Hmmm....entahlaa..nak citer panjang2 pun malas rasanya..fed up jugak ada kawan yang camni..tapi apa nak buat...tu yang aku kene hadapi....kita sikit punye baik ngan dia...tapi dia tikam kita dari belakang...kalau korang pun mesti hangin kan.......memula aku sangat marah......marah gila2 tapi bila aku pikir balik, aku marah camni pun apa aku dapat.....dia pun cam dah paham aku marah kat dia...takpe biar dia tahu...aku dah declare war ngan dia....takleh terima rasanya kawan yang camni...maybe aku tak sedar dari apa yang aku dah kene dulu.....

BIla kita dah terlalu baik ngan orang...share everything...akhirnya bila jadik gini rasa sakit sangat.....hmm..takpelaaa.......aku redha....so lepas ni moral of the story ..jangan terlalu rapat sangat dengan orang....biar berpada2.....kerana akhirnya diri sendiri akan rasa peritnya...huhuhu.......

THE END



0 Comments:

Post a Comment

<< Home