My Life............sharing is caring!

Thursday, May 17, 2007

Betul ke apa yang aku buat ni??????

Persoalan ni asik la bermain dalam kepala dua tiga hari nih..........Mana taknya aku tgh buat satu keputusan yang besar dalam hidup.....[pada akula...maybe org lain tak kot].....
AKU NAK BELI UMAH....ok ke pada korang?.....bukan apa bila pikir balik..renung slip gaji..buat kira2 ni cam cukup ke duit nih.......tolak sana tolak sini..especially utang nakal yang kecik2 tu..nampak cam sikit tapi bila dikumpul jadik besar tuh.........
Keta dah abih bayar tapi duitnya ntah kemana..abis gitu ajek..tu yang bila dipikir balik..dari abih gitu ajek baik aku beli sesuatu yang aku nampak....sesuatu yang bernilai..............aset la kata org....
Akhirnya aku nekad ajek..bila hubby dah bagi lampu hijau..tak pikir panjang terus ajek....jalankan tugas....huhuhuuh...now tgh tunggu approval kat bank samada lepas ke tak application utk housing loan tuh.........kalau jadi alhamdulillah..kalau tak...takpe. Leh cuba lagi....
Lepas ni kalau dah bayar duit umah kene la ikat perut sikit. Takleh nak joli katak la camni....takpe zai ..'u can do it'....huhuhuhu......
Takpe.....utk dalam tph terdekat ni ajek..nanti lama2 biasa laaa.....heheh....kene motivasi diri sendiri nih.........tapi tu la kadang2 dugaan datang susah gak..especially kalau kat opis ni ada jek yang jual macam2.......kalau time raya lagi la..macam2..uuwwaaa....kene mintak subsidi ngan hubby nih.........
UUUWWWAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

1 Comments:

  • salam zai...beli umah teres ke? wa...kumpul rete ni..bagus2..kat ner lokasi? umah baru atau bli atas tgn? -ayu-

    By Blogger ayousha, at 11:54 AM  

Post a Comment

<< Home