My Life............sharing is caring!

Friday, April 20, 2007

Pengorbanan Ku.....

KPLI oh KPLI................tiap2 tahun muka aku la jugak gi BSN beli no pin utk apply KPLI ni......heheheh........dah 7 tahun berturut2 mintak KPLI tapi tu la lom ada rezeki kat situ atau mmg tak ditakdirkan utk jadik cikgu kot...huhuhhuh.....dapat pegi interview banyak kali tu...dalam 5 kali....tapi tu la..ntah ......

Tahun ni nampaknya mencipta sejarah tak apply KPLI sebab ada pengorbanan yang harus dibuat...huhu..cam sadis jek bunyinya...hehehehe....Yelah..dalam dua bulan lagi hubby nak sambung post basic dia dalam setahun kat JB......jadi weekend couple la aku ni....uuuwwwaaaaaaaa!!!!......[abangggg!!!!...nak ikut!!!!!]......katakanla kalau aku minta KPLI ni dan ditakdirkan dapat..haa...camno prenzzzzzz....?...APa nak jadik ngan buah hati2 kesayangan aku tuh?....dua2 ayah ngan ibu gi belajar..sian la dorang terkontang kanting...cam takde parents..dah la kecik2 lagi..masih perlukan perhatian...........tak ke naya bebudak tuh....haru beb.............

So, nak tak nak terpaksa la aku mengorbankan "application wajib" aku setiap tahun begitu saja. Memangla belum tentu dapat kan tapi at least aku tak mengurangkan peluang orang lain utk minta dan dapat peluang ni..tul tak uols???

Sedey la nanti........ujung minggu je jumpa hubby.. Dah la jenis tak biasa berjauhan......hmmm...nak taknak.....terpaksa hadapi kenyataan ni kan......

KPLI tu nanti kalau still ada tahun akan datang apply jek laaa.......takpe ada 3 tahun peluang lagi sebelum expired...huhuhuhu...............

Apa pun, redha ngan keputusan ni and LIFE GOES ON...................caiyookkkkkkk[tiru zura..huhuhuh]

0 Comments:

Post a Comment

<< Home