My Life............sharing is caring!

Monday, July 23, 2007

My new life..........

Semalam aku menemankan hubby gi JB utk anta barang kat tempat baru yang dia nak duduk tu..alhamdulillah dapat gak duduk hostel dgn bayaran RM30. Daripada nak sewa kat JB tu bukan murah, dalam ratus2 gak and then yang nak sewa cuma 2 org jek. Penat gak gi semalam..jauh pun jauh..aku takleh bayangkan hubby aku bawak motor dalam 3 jam lebih ke JB tuh dari sini..Siannya dia......
Tapi seronok lak semalam sebab cam anta bebudak masuk hostel....itu aku cakap ngan hubby esok kalau nak anta Aliff, Ainna atau Aqim masuk asrama cenggini la rupanya...hehehehe...
Seharian gak berjalan semalam tapi sebab ujan so tak rasa cam penat sangat laaa...huhuh...ingat nak tinggal bebudak ni kat umah mak mertua tapi bila pikir balik sebab nak kejar masa...so bawak ajek tapi tu la....penat sebab jaga dorang....hmmm.......
Takpelaa....setahun tu tak lama..pejam celik nanti abih la dia..hmmm.....abai kan ajek la ek....
Ni skang aku tgh pikir nak anta Aliff sekolah tahun depan kat mana ni...kompius. Ada org kata anta pra sekolah senang, tapi cam nak anta tadika pasti.....tapi ntah...blurrr......dahla sekolah dia nanti aku yang kene amik.....semua decision skang aku yang buat........
UUWWAAA!!!!!..camner ni...somebody help me......????

0 Comments:

Post a Comment

<< Home