My Life............sharing is caring!

Tuesday, July 10, 2007

Raya Sakan Tahun Ni..huhuhuh

Alhamdulillah akhirnya tercapai hajat aku nak menghantar kain2 ela yang aku beli ke kedai jahit......nampak gayanya tahun ni aku raya sakanla....pheeewwiiitttt!!!......
Aku nekadkan ajek benonya...bayangkanlaa baju tu dah terperam dekat 4 tahun lebih...dalam tempoh tu jugak aku tak de baju raya..time raya aku cuma pakai baju kurung yang buat gi keje tu ajek..sedeyykan....huk huk huk huk.....
Tapi tahun ni kan aku bakal menggemparkan diri aku la kan, kalau org lain pedulik hapa, dorang bukannya tau aku pakai baju baru ke idak melainkan laki aku laaaa..dan part yang paling best semalam tu, duit deposit baju tu laki aku bayarkan..huhuh..sayang abang...muaahhhhhssss.....:)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home