My Life............sharing is caring!

Friday, August 24, 2007

Aku dah Gemuk..........?????

Tidakkkkkkkkkkk.....nape ada org kata aku dah gemuk..........?......bukan taknak terima kenyataan tapi mmg taknak dengar bende ni...huhuhu....

Tapi sebenarnya memang aku pun perasan akan kenaikan badan ni...agaknya aku tensen sangat kot...maklumla sejak dua menjak ni kan...badan penat..tambah2 pulak stress datang..so laju jela aku menelan semua yang ada depan mata.....heheheh hahahah....

Masa anak dara badan ni memang menten 55 kg aje..bak kata org nice laaa..lepas ada anak paling ngam leh dapat 56.5 kg..tu pun kira ok......tu masa dapat si Aliff laa....masa Ainna penah cecah 70 kg tau....lepas bersalin....berkat penjagaan akhirnya dapat sampai 58 kg.....tu pun ok sebab hubby tak kasi kurus2 sangat ....now lepas Aqim...badan ni cecah 62 kg....uuuwwwaaaa........ni yang aku perasan sejak dua menjak ni...........aku cuba gak kontrol tapi tetap tak dapat angka 5 tuh.......camner nih.....tension tul.....

Tapi.....maybe aku penat sangat...kalau tak makan kan takde tenaga kan.....skang kalau makan macam dua pinggan...ohh tidak......tapi bila aku tanya yang lelain..dorang kata tak la gemuk..just nice....hmmm..sebab aku tinggi..katanya laaa...huhhhhhh......

Hmm...lepas ni nampaknya aku kene ada target.......nak kurus dan sihat..target berat aku 58kg..seperti memula dulu....bak kata org JUST NICE....hehehehehe.....then cam biasa la nak bagi mantap tang perut ku ini...huhuhu.......tengok Linda..jeles plak..maintain jek badan dia.....huhuhuhuh

4 Comments:

Post a Comment

<< Home