My Life............sharing is caring!

Friday, January 29, 2010

Hai All....

Assalamualaikum semua.... Dah lama rasanya tak update blog ni since september tahun lepas. So many things happened lately, sukar utk diceritakan. Tak cukup tangan pulak nanti nak menaip sebab bila idea dah mencurah nanti penat jari jemari ku ini, hehehehe. Tahun lepas meninggalkan seribu satu kenangan pahit manis tak boleh aku lupakan. Yang paling obvious bila hubby ditimpa kecelakaan dalam kemalangan jalan raya. Fuhhhh, dugaan paling besar setakat ni dalam hidup aku and family. Aku belajar dari apa yang berlaku. Indirectly, dah mengubah hidup dan cara hidup aku skang. Banyak benda yang aku nak buat tertangguh tp takpe sebab maybe ada hikmah disebalik apa yang berlaku. Aku percaya Qada' dan Qadar yang Allah dah tetapkan. Tahun baru ni pun bermula dengan langkah biasa aje. Biasanya setiap awal tahun aku akan pasang azam...siap tulis tuh tp tahun ni azam tu aku sematkan and simpan dalam diri aku aje.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home