My Life............sharing is caring!

Wednesday, July 08, 2009

This is Me!

Lately ni, kusut betul hidup aku. Rasa sangat tak terurus. Banyak kije yang tertangguh, tak kira la yang kat umah atau kat opis. Teruk sangat ke time management aku nih? Actually dalam kepala aku ni macam2 bende yang aku nak buat. Planning is very important. Aku divide planning aku pada banyak part. Maklumla org belajo management kan. Pastu ajar kat student lagi tuh so kene la apply kan. Huhuhuh...
Keje kat umah ni nasib baik la hubby banyak tolong. Harapkan aku sorang mau pancit. Especially bila anak dah sekolah ni kan. Badan ni dah tak macam dulu, betul macam makcik aku cakap. Bila dah kawin and dah ada anak, umur pulak makin matang(sensitip wooo..ayat kene letak sedap sket.:D), banyak perubahan akan berlaku pada diri secara keseluruhan so memang kene pandai2 la. And now, aku percaya cakap dia, and for those yang blm alami tu, beware k. Ini pengalaman sebenar tau.Hehehe. ( Bagi dorang ngeri sket..heheheh)
Yang kat opis punye tak abis2 gak, dgn semester pendek ni, mmg pack giler dengan kelas. Handle budak final projek yang blh buat kepala pecah. Perghh, sabo ngan tak sabo je la. Nasib baik aku ada plan awal2 untuk abihkan semua syllabus subjek aku, then bolehla relax sket ngan bagi budak assignment, project yang replace midterm and focus lebih kat budak final project. Assignment bebudak ni pun aku tak setel2 kan lagi......huaaarrrggghhhhh!!!!!!!
Sib baik ada anak2 yang leh jadi stress reducer aku.....Mentang2 aku bagi tepon lama kat dorang utk guna, asik la nak call. Huhuhu....semalam ajek 4 kali miss call masa aku masuk kelas. Saja malas nak bwk handphone ke kelas. Abih kelas trus dorang call especially si anak dara tu la pastu marah nape aku tak pick up call dia. Heehee, sabo jek laa. Kekadang anak2 ni wat pemanis tapi bila datang time hangin tu mmg la jadik pemasam. Hai...macam2 gelagat korang yang buat ibu geram tau.
Whatever pun, 3 of u is my precious gift ever from Allah s.w.t. Ibu sayang kamu!

1 Comments:

  • kak..stress la hidup berkahwin ni..huhu..sometimes tak de mase untuk diri sendiri..ank tengah melasak, laki lak ngn hal sendiri..huhu kadang2 mesti ada rasa sakit jiwa kan?? ader tak?? atau sy jek je yg merasa?? hehehe..anyway camner la nk jd cm akak nie??cam tak mampu jek..

    By Blogger aku yg kelang keli, pembuli tapi baik hati la! ('^") V, at 12:23 PM  

Post a Comment

<< Home