My Life............sharing is caring!

Wednesday, September 05, 2007

Kesabaranku teruji......

Waduh waduh.....capek sekali dua tiga hari ni...uwaaaaa...rasa cam nak nangis nih........mana taknya...ketiga2 permata hatiku demam panas.......penat wooooo....aku ni dah dua ari tak tido malam.....berjaga sebab 3 org tuh..dah la aku sesorang ni....mmg nak nangis jek. Tapi aku kuatkan hati, cuba tenangkan diri....kene tabah benonya....

Cuba uols bayangkan budak2 kecik demam, camner karenah dorang..semua jerit IBU!!!!!..aduiiiii.......pening kepala....terkejar2 betul tau.....huaaahuaaahuaaa.........aku pulak nak demam.........sakit badan2 nih.....


Aku bagitau hubby dia suh banyak2 sabar jek, yelah dia pun boleh buat apa....kalau dekat ada pekdahnya jugak.....heheheh.....perghhhh..payah rasanya skang......apa pun aku takleh nak buat apa..kene layankan ajek....tapi memang dan ternyata kesabaran aku teruji...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home